Často kladene otázky
Môžem u vás nakupovať, aj keď nemám IČO?
Áno, náš e-shop www.sevt.sk môžu využívať tak podnikateľské subjekty (právnické osoby, fyzické osoby - podnikatelia), ako aj súkromné osoby na nákup kancelárskych, školských potrieb, darčekov či praktických potrieb pre domácnosť, svoje rodiny, deti, študentov atď.
Je možné vo vašom e-shope nakupovať so zľavou?
Podnikatelia (fyzické alebo právnické osoby, ktoré sú zapísané v obchodnom registri alebo osoby podnikajúce na základe živnostenského oprávnenia) môžu v e-shope nakupovať za veľkoobchodné ceny. Podmienkou je platné IČO a registrácia do e-shopu. Vaše veľkoobchodné ceny sa vám zobrazia vždy až po prihlásení sa do vášho zákazníckeho účtu. Preto ak ste podnikateľ, a chcete nakupovať cez e-shop za veľkoobchodné ceny, je potrebné prihlásiť sa pri každom nákupe. Dodatočné uplatnenie zliav po odoslaní objednávky bez prihlásenia, žiaľ, nie je možné.
Fyzické osoby, nepodnikatelia (spotrebitelia) môžu v e-shope nakupovať s 5 % zľavou. Podmienkou je členstvo vo vernostnom programe pre fyzické osoby, nepodnikateľov. Získate v ňom zákaznícku kartu, ktorej číslo bude potrebné uviesť do účtu v eshope www.sevt.sk. Preto ak ste fyzickou osobou, nepodnikateľom a chcete nakupovať s 5 % zľavou, požiadajte o zákaznícku kartu. Podmienky získania karty pre spotrebiteľov nájdete tu.
Učitelia a školy môžu v e-shope nakupovať za špeciálne veľkoobchodné ceny určené pre školy. Podmienkou je členstvo v našom vernostnom programe určenom pre učiteľov a školy. Získate v ňom zákaznícku kartu, ktorej číslo bude potrebné uviesť do účtu v e-shope www.sevt.sk. Preto ak ste učiteľom alebo nakupujete pre školu, požiadajate o zákaznícku kartu. Podmienky získania karty pre učiteľov a školy nájdete tu.
Ak ste držiteľmi platných medzinárodných identifikačných preukazov ISIC, ITIC, EURO<26, potom viete u nás nakupovať s 15 % zľavou z koncových maloobchodných cien. Na uplatnenie zľavy je pri nákupe potrebné zadať požadované údaje z platnej karty, ktoré budú následne overené zo systémom CKMSYST.
Pri všetkých vernostných programoch platí, že zľavy sa navzájom nekumulujú s inými zľavami, akciovými, výpredajovými tovarmi či inými vernostnými programami. Nevzťahujú sa na nákupné poukážky, poštové známky a poplatky súvisiace s dopravou a platbou.
Odoslal/a som objednávku, ale neprišlo mi od vás žiadne potvrdenie. Evidujete moju objednávku?
Potvrdenie o prijatí objednávky zasielame obratom na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke, resp. vo vašom zákazníckom účte. Skontrolujte si, prosím, správnosť uloženej e-mailovej adresy. Ak je adresa správna a potvrdenie sa nenachádza vo vašom mailovom priečinku „Doručená pošta“, skontrolujte si, prosím, aj poštový priečinok „Spam“. Pokiaľ potvrdzujúcu správu nenájdete ani tam, kontaktujte nás na eshop@sevt.sk.
Ako zistím, v akom stave je moja objednávka?
Stav svojej objednávky si môžete overiť vo svojom zákazníckom účte v časti Môj účet/Moje objednávky/Stav. Zároveň vám pri zmene stavu objednávky bude doručená e-mailová notifikácia.
Overenie stavu objednávky prostredníctvom zákazníckeho účtu je možné iba pre registrovaných užívateľov e-shopu, neregistrovaný nakupujúci túto možnosť nemá a musí počkať na e-mailové notifikácie o stave objednávky.
Kedy môžem očakávať doručenie tovaru?
Pokiaľ má produkt pri objednávaní uvedené dostupnosť na sklade, doručíme vám ho spravidla do 5-7 pracovných dní. V prípade iných dostupností je doba dodania tovaru len orientačná a tiež závisí od toho, aký spôsob doručenia ste si v objednávke zvolili (kuriér, pošta, osobný odber).
Môžem si tovar prevziať osobne?
Áno, stačí spraviť objednávku telefonicky, prostredníctvom internetu alebo e-mailom. Ako spôsob doručenia si zvolíte Osobný odber a vyberiete si z našich predajní/výdajní miesto, ktoré vám najviac vyhovuje. Následne počkáte na informačný e-mail o pripravenom tovare na osobné vyzdvihnutie a po jeho obdržaní si môžete tovar prevziať (v lehote 14 dní). Pri tomto spôsobe objednania sa tovar vyskladňuje z centrálneho skladu a doručuje do vami zvolenej predajne.
Mám vašu zákaznícku kartu? Môžem ju použiť aj pri nákupe cez e-shop?
Áno, zákaznícke karty ŠEVT už je možné použiť aj pri e-shopových nákupoch. Podmienkou je registrácia v e-shope www.sevt.sk, kde si do účtu musíte uviesť číslo zákazníckej karty, a prihlásenie sa pri každom nákupe.
Ako zistím, v ktorej predajni máte na sklade tovar, o ktorý mám záujem?
Pri každom tovare v e-shope nájdete tlačidlo s názvom Dostupnosť v predajniach. Stačí naň kliknúť a otvorí sa vám prehľad skladových zásob jednotlivých predajní.
Chcem zrušiť svoju objednávku. Ako mám postupovať?
Napíšte svoju požiadavku na eshop@sevt.sk. Nezabudnite uviesť vaše meno, číslo vašej objednávky a v prípade ak už bola uhradená, tak aj číslo účtu v tvare IBAN, na ktorý si prajete vrátiť platbu.
Nemôžem si vyzdvihnúť svoju objednávku v predajni vo vami uvedenej lehote. Čo mám robiť?
Kontaktujte danú predajňu/výdajňu mailom alebo telefonicky (kontakt i otváracie hodiny nájdete v notifikácii o doručení vašej objednávky a tiež tu: www.sevt.sk/predajne) a dohodnite sa na predĺžení lehoty vyzdvihnutia.
Aká je záruka na tovar predávaný vo vašom internetovom obchode?
Internetový obchod štandardne poskytuje na predávaný tovar záruku 2 roky. Pokiaľ výrobca vystavuje záručný list, všetky potrebné informácie týkajúce sa záruky konkrétneho produktu nájdete v ňom.
Chcem reklamovať/vrátiť tovar. Ako mám postupovať?
V prípade reklamácie sa, prosím, riaďte pokynmi uvedenými v našom Reklamačnom poriadku tu: https://www.sevt.sk/reklamacne-podmienky
Môžem tovar reklamovať aj v inej predajni ako v tej, v ktorej som si ho pôvodne zakúpil?
Áno. S potrebnými dokladmi bude vaša reklamácia prijatá v ktorejkoľvek predajni ŠEVT papiernictvo.
Kedy bude produkt opäť možné objednať, keď sa nedá vložiť do košíka?
Informujte sa na infolinke 0850/11 11 84, e-mailom na info@sevt.sk alebo cez live chat.
Čo v prípade, ak som nenašiel tovar na vašej stránke?
Informujte sa na infolinke 0850/11 11 84, e-mailom na info@sevt.sk alebo cez live chat.
Sú ceny rovnaké v predajniach aj v internetovom obchode?
Nie, ceny niektorých produktov sa môžu líšiť. Obzvlášť v prípade akciových ponúk platí, že e-shopové akciové ceny sa vzťahujú iba na tovary a služby objednané cez e-shop a neplatia v sieti kamenných predajní ŠEVT papiernictvo na celom území SR. Predajne zasa môžu mať svoje špeciálne výpredaje, dopredaje, ponuky tovarov za 1 € a iné akciové ponuky, ktoré sa nevzťahujú na internetový obchod.
Budú k zásielke priložené aj všetky potrebné doklady? Prípadne na koho sa obrátiť, keď nám chýba faktúra?
K zásielke budú pripojené aj všetky potrebné doklady. V prípade, že vám doklady chýbajú, môžete kontaktovať kolegynky na infolinke 0850/11 11 84, e-mailom na info@sevt.sk alebo napíšte na live chat.
Uvádza sa kontaktná osoba aj na faktúre, keď je objednávka cez internetový obchod na podnikateľský subjekt?
Kontaktná osoba nie je uvedená na faktúre.
Posielajte tovar aj do zahraničia?
Áno. Bližšie informácie vám poskytnú kolegynky na infolinke 0850/11 11 84 alebo e-mailom na info@sevt.sk.
V blízkej dobe plánujeme rozšíriť portfólio krajín, do ktorých budeme zasielať tovar aj cez spol. Packeta.
Moja e-mailová adresa sa zmenila, ako môžem aktualizovať svoje kontaktné údaje?
E-mailovú adresu si môžete zmeniť vo svojom účte na www.sevt.sk po prihlásení. Ak potrebujete zmeniť e-mailovú adresu pri zákazníckej karte, kontaktujte kolegynky na infolinke 0850/11 11 84 alebo e-mailom na: info@sevt.sk, alebo napíšte na live chat.
Zabudol som e-mailovú adresu na prihlásenie sa do internetového obchodu, čo mám robiť?
Kontaktujte kolegynky na live chate.
Zabudol som heslo na prihlásenie do internetového obchodu, čo mám robiť?
Na www.sevt.sk kliknite na „Prihlásiť“, následne na „Zabudli ste heslo?“. Zadajte svoj e-mail a odošlite. Do pár minút vám na uvedenú e-mailovú adresu príde vygenerované nové heslo. Toto heslo si môžete po prihlásení podľa potreby zmeniť.
Ak vám nové heslo nebolo doručené, skontrolujte si pre istotu aj poštové priečinky „Spam“ alebo „Marketing“. Ak ho ani tam nenájdete, kontaktujte kolegynky na live chate.
Stratil som pokladničný doklad. Je možné jeho opätovné vytlačenie?
Áno, ak ste náš registrovaný zákazník a nákup ste uskutočňovali v rámci vašej registrácie, nie je problém vytlačiť kópiu pokladničného bloku. K pokladničnému bloku vám vieme na požiadanie vytlačiť aj dodací list. Je potrebné vopred kontaktovať danú predajňu.
Môžem darčekovú poukážku kúpenú v e-shope použiť v predajni?
V e-shope www.sevt.sk môžete kúpiť dva druhy poukážok. Fyzické (papierové) nákupné poukážky a elektronické darčekové poukážky. Fyzické poukážky (ktoré vám doručíme zvoleným spôsobom prepravy) je možné uplatniť si iba v predajnej sieti ŠEVT papiernictvo v rámci SR. Elektronické poukážky (ktoré dostanete do mailu pár minút po spracovaní objednávky a platby) je možné uplatniť iba v e-shope www.sevt.sk
Môžem darčekovú poukážku použiť aj viac krát?
Nie, darčekovú poukážku je možné uplatniť si iba jednorazovo.
Čo v prípade, ak hodnota nákupu je nižšia ako hodnota poukážky?
Z nákupných poukážok nevydávame, ani ich nie je možné vymeniť za hotovosť. Snažte sa, aby hodnota nákupu bola rovnaká alebo vyššia ako hodnota poukážky, aby ste ju využili naplno.
Vzťahuje sa nákupná poukážka aj na manipulačné poplatky, poplatky za dopravu a platbu?
Áno, naše poukážky sa vzťahujú na všetky tieto poplatky.
Môžem si v rámci nákupu uplatniť aj viac poukážok?
Áno, náš systém umožňuje uplatniť si aj viac poukážok v rámci jedného nákupu. Po zadaní kódu darčekovej poukážky do kolónky „Zadajte zľavový kód alebo kód darčekovej poukážky“ a odkliknutí „Použiť“ má systém pripravenú ďalšiu kolónku na zadanie ďalšieho kódu.
Je možné predĺžiť platnosť poukážky?
Nie, platnosť poukážky sa nepredlžuje. Poukážky sú platné 12 mesiacov od ich kúpy. Presný dátum platnosti je uvedený na poukážke. Po uplynutí tohto dátumu sa poukážky stávajú neplatnými.
Môžem si na nákup poukážky uplatniť zľavu, napr. ISIC, ITIC, EURO˂26 alebo zľavu zo zákazníckych kariet?
Nie, zľavy z vernostných programov sa na nákup poukážok nevzťahujú. Ak si však spolu s poukážkami kupujete aj iný tovar a zároveň ste držiteľom karty ISIC, ITIC, EURO˂26, môžete si ju v objednávke uplatniť. Zľava sa nebude vzťahovať na poukážky, ale na iné tovary (podľa platných pravidiel) áno. To isté platí, ak ste držiteľom našich zákazníckych kariet.
Môžem darčekovú poukážku zaplatiť aj iným spôsobom ako online platbou?
Nie, darčekové poukážky sa momentálne dajú zaplatiť iba online – kartou, online bankovým prevodom, Google Pay, Apple Pay. Možnosť úhrady zálohovou faktúrou pripravujeme.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku ohľadne darčekových kariet?
Viac informácií ohľadne elektronických darčekových poukážok nájdete na www.sevt.sk/poukazky.
Ako a kde môžem požiadať o zákaznícku kartu?
O zákaznícku kartu (ZK) si môžete požiadať priamo v našej obchodnej sieti alebo online cez link: https://www.sevtkatalog.sk/registracia/. Po vydaní ZK v našej obchodnej sieti je potrebné si kartu ešte aktivovať cez link: https://www.sevtkarta.sk/aktivacia/. Ak si vyžiadate ZK online, príde vám už aktívna ZK poštou.
Ako si mám aktivovať zákaznícku kartu?
Aktivovať ZK si môžete cez link: https://www.sevtkarta.sk/aktivacia/.
Čo mám robiť v prípade straty karty?
V prípade straty kontaktujte kolegynky na infolinke 0850/11 11 84, e-mailom na: info@sevt.sk, alebo napíšte na live chat.
Môže sa vaša zákaznícka karta vložiť do aplikácie Stocard?
Nie, aplikáciu Stocard v našich predajniach neakceptujeme. ZK si vložíte do našej aplikácie ŠEVT karta, ktorú si stiahnete cez link: www.sevtkarta.sk/start.
Ako a kde si môžem objednať školské tlačivá v papierovej forme?
Školské tlačivá si môžete objednať na adrese: ŠEVT prevádzkareň školských tlačív, Cementárenská 16, 974 42 Banská Bystrica, alebo na tel. č. 048/29 41 220-222, mobil. č. +421 915 852 566 alebo e-mailom na vobb@sevt.sk.
Objednávkový formulár nájdete aj online na: https://www.vsetkopreskolu.sk/objednavky-na-papierove-skolske-tlaciva/.
Kde sa môžem informovať ohľadom elektronických tlačív - eTlačivá?
V prípade akýchkoľvek otázok môžete využiť kontaktný formulár na: https://www.etlaciva.sk/kontakty/ alebo kontaktovať kolegynky na infolinke: 02/5363 5364, prípadne napíšte e-mail na: etlaciva@etlaciva.sk.
Kam môžem zaslať ponuku ohľadom vzájomnej spolupráce, marketingu, voľných obchodných priestorov?
Ponuku zašlite na e-mail info@sevt.sk.
Máte akékoľvek ďalšie otázky či požiadavky týkajúce e-shopu, nákupu či vybavenia vašej objednávky?
- Kontaktujte nás cez live chat, ktorý je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Operátorky sú online počas pracovných dní v čase 8:00 – 16:00 hod., v prípade ich nedostupnosti môžete zanechať správu a budete v najkratšom možnom čase spätne kontaktovaní.
- Oslovte nás aj cez sociálne siete.
- Ak ste nenašli odpoveď na vašu otázku jednou z vyššie spomínaných ciest, obráťte sa na našu infolinku 0850 11 11 84, resp. napíšte správu na info@sevt.sk, kde vám naše kolegynky ochotne pomôžu.
