Áno, náš e-shop www.sevt.sk môžu využívať tak podnikateľské subjekty (právnické osoby, fyzické osoby - podnikatelia), ako aj súkromné osoby na nákup kancelárskych, školských potrieb, darčekov či praktických potrieb pre domácnosť, svoje rodiny, deti, študentov atď.
Právnické osoby môžu v e-shope nakupovať za veľkoobchodné ceny. Podmienkou je platné IČO a registrácia do e-shopu. Vaše nákupné ceny sa vám zobrazia vždy až po prihlásení do vášho zákazníckeho účtu. preto ak chcete naplno využívať výhody e-shopu, je potrebné pri každom nákupe sa prihlásiť. Dodatočné uplatnenie zliav po odoslaní objednávky bez prihlásenia, žiaľ, nie je možné.
Súkromné osoby si môžu v rámci svojho nákupu uplatniť zľavy plynúce z kariet ISIC, ITIC a EURO<26. Viac info tu: https://www.sevt.sk/zlavy-isic-itic-euro26/.Zľavy z viacerých vernostných kariet sa v objednávke nekumulujú, nie je možné ich kombinovať ani uplatniť na akciový a výpredajový tovar.
Potvrdenie o prijatí objednávky zasielame obratom na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke, resp. vo vašom zákazníckom účte. Skontrolujte si, prosím, správnosť uloženej e-mailovej adresy. Ak je adresa správna a potvrdenie sa nenachádza vo vašom mailovom priečinku „Doručená pošta“, skontrolujte si, prosím, aj poštový priečinok „Spam“. Pokiaľ potvrdzujúcu správu nenájdete ani tam, kontaktujte nás na eshop@sevt.sk.
Stav svojej objednávky si môžete overiť vo svojom zákazníckom účte v časti Môj účet/Moje objednávky/Stav. Zároveň vám pri zmene stavu objednávky bude doručená e-mailová notifikácia.
Overenie stavu objednávky prostredníctvom zákazníckeho účtu je možné iba pre registrovaných užívateľov e-shopu, neregistrovaný nakupujúci túto možnosť nemá a musí počkať na e-mailové notifikácie o stave objednávky.
Pokiaľ má produkt pri objednávaní uvedené dostupnosť na sklade, doručíme vám ho spravidla do 5-7 pracovných dní. V prípade iných dostupností je doba dodania tovaru len orientačná a tiež závisí od toho, aký spôsob doručenia ste si v objednávke zvolili (kuriér, pošta, osobný odber).
Áno, stačí spraviť objednávku telefonicky, prostredníctvom internetu alebo e-mailom. Ako spôsob doručenia si zvolíte Osobný odber a vyberiete si z našich predajní/výdajní miesto, ktoré vám najviac vyhovuje. Následne počkáte na informačný e-mail o pripravenom tovare na osobné vyzdvihnutie a po jeho obdržaní si môžete tovar prevziať (v lehote 14 dní). Pri tomto spôsobe objednania sa tovar vyskladňuje z centrálneho skladu a doručuje do vami zvolenej predajne.
Výhody našej zákazníckej karty pre súkromné osoby je momentálne možné využívať iba v našich kamenných predajniach. Na možnostiach uplatnenia 5 % zľavy pre držiteľov ŠEVT karty aj pre nákup v e-shope www.sevt.sk však pracujeme a veríme, že čoskoro aj to bude možné.
Pri každom tovare v e-shope nájdete tlačidlo s názvom Dostupnosť v predajniach. Stačí naň kliknúť a otvorí sa vám prehľad skladových zásob jednotlivých predajní.
Napíšte svoju požiadavku na eshop@sevt.sk. Nezabudnite uviesť vaše meno, číslo vašej objednávky a v prípade ak už bola uhradená, tak aj číslo účtu v tvare IBAN, na ktorý si prajete vrátiť platbu.
Kontaktujte danú predajňu/výdajňu mailom alebo telefonicky (kontakt i otváracie hodiny nájdete v notifikácii o doručení vašej objednávky a tiež tu: www.sevt.sk/predajne) a dohodnite sa na predĺžení lehoty vyzdvihnutia.
Internetový obchod štandardne poskytuje na predávaný tovar záruku 2 roky. Pokiaľ výrobca vystavuje záručný list, všetky potrebné informácie týkajúce sa záruky konkrétneho produktu nájdete v ňom.
V prípade reklamácie sa, prosím, riaďte pokynmi uvedenými v našom Reklamačnom poriadku tu: https://www.sevt.sk/reklamacne-podmienky
Áno. S potrebnými dokladmi bude vaša reklamácia prijatá v ktorejkoľvek predajni ŠEVT papiernictvo.
Informujte sa na infolinke 0850/11 11 84, e-mailom na info@sevt.sk alebo cez live chat.
Informujte sa na infolinke 0850/11 11 84, e-mailom na info@sevt.sk alebo cez live chat.
Nie, ceny niektorých produktov sa môžu líšiť. Nie všetky akcie platia súbežne v predajniach a internetovom obchode.
K zásielke budú pripojené aj všetky potrebné doklady. V prípade, že vám doklady chýbajú, môžete kontaktovať kolegynky na infolinke 0850/11 11 84, e-mailom na info@sevt.sk alebo napíšte na live chat.
Kontaktná osoba nie je uvedená na faktúre.
Áno. Bližšie informácie vám poskytnú kolegynky na infolinke 0850/11 11 84 alebo e-mailom na info@sevt.sk.
V blízkej dobe plánujeme rozšíriť portfólio krajín, do ktorých budeme zasielať tovar aj cez spol. Packeta.
E-mailovú adresu si môžete zmeniť vo svojom účte na www.sevt.sk po prihlásení. Ak potrebujete zmeniť e-mailovú adresu pri zákazníckej karte, kontaktujte kolegynky na infolinke 0850/11 11 84 alebo e-mailom na: info@sevt.sk, alebo napíšte na live chat.
Kontaktujte kolegynky na live chate.
Na www.sevt.sk kliknite na „Prihlásiť“, následne na „Zabudli ste heslo?“. Zadajte svoj e-mail a odošlite. Do pár minút vám na uvedenú e-mailovú adresu príde vygenerované nové heslo. Toto heslo si môžete po prihlásení podľa potreby zmeniť.
Ak vám nové heslo nebolo doručené, skontrolujte si pre istotu aj poštové priečinky „Spam“ alebo „Marketing“. Ak ho ani tam nenájdete, kontaktujte kolegynky na live chate.
Áno, ak ste náš registrovaný zákazník a nákup ste uskutočňovali v rámci vašej registrácie, nie je problém vytlačiť kópiu pokladničného bloku. K pokladničnému bloku vám vieme na požiadanie vytlačiť aj dodací list. Je potrebné vopred kontaktovať danú predajňu.
Nie, cez internetový obchod sa nedajú uplatniť, poukážky je možné využiť len v našej maloobchodnej sieti.
O zákaznícku kartu (ZK) si môžete požiadať priamo v našej obchodnej sieti alebo online cez link: https://www.sevtkatalog.sk/registracia/. Po vydaní ZK v našej obchodnej sieti je potrebné si kartu ešte aktivovať cez link: https://www.sevtkarta.sk/aktivacia/. Ak si vyžiadate ZK online, príde vám už aktívna ZK poštou.
Aktivovať ZK si môžete cez link: https://www.sevtkarta.sk/aktivacia/.
V prípade straty kontaktujte kolegynky na infolinke 0850/11 11 84, e-mailom na: info@sevt.sk, alebo napíšte na live chat.
Nie, aplikáciu Stocard v našich predajniach neakceptujeme. ZK si vložíte do našej aplikácie ŠEVT karta, ktorú si stiahnete cez link: www.sevtkarta.sk/start.
Školské tlačivá si môžete objednať na adrese: ŠEVT prevádzkareň školských tlačív, Cementárenská 16, 974 42 Banská Bystrica, alebo na tel. č. 048/29 41 220-222, mobil. č. +421 915 852 566 alebo e-mailom na vobb@sevt.sk.
Objednávkový formulár nájdete aj online na: https://www.vsetkopreskolu.sk/objednavky-na-papierove-skolske-tlaciva/.
V prípade akýchkoľvek otázok môžete využiť kontaktný formulár na: https://www.etlaciva.sk/kontakty/ alebo kontaktovať kolegynky na infolinke: 02/5363 5364, prípadne napíšte e-mail na: etlaciva@etlaciva.sk.
Ponuku zašlite na e-mail info@sevt.sk.