Často kladené otázky

Môžem u vás nakupovať, aj keď nemám IČO?

Áno, náš e-shop www.sevt.sk môžu využívať tak podnikateľské subjekty (právnické osoby, fyzické osoby - podnikatelia), ako aj súkromné osoby na nákup kancelárskych, školských potrieb, darčekov či praktických potrieb pre domácnosť, svoje rodiny, deti, študentov atď.

Je možné vo vašom e-shope nakupovať so zľavou?

Právnické osoby môžu v e-shope nakupovať za veľkoobchodné ceny. Podmienkou je platné IČO a registrácia do e-shopu. Vaše nákupné ceny sa vám zobrazia vždy až po prihlásení do vášho zákazníckeho účtu. preto ak chcete naplno využívať výhody e-shopu, je potrebné pri každom nákupe sa prihlásiť. Dodatočné uplatnenie zliav po odoslaní objednávky bez prihlásenia, žiaľ, nie je možné.

Súkromné osoby si môžu v rámci svojho nákupu uplatniť zľavy plynúce z kariet ISIC, ITIC a EURO<26. Viac info tu: https://www.sevt.sk/zlavy-isic-itic-euro26/.

Zľavy z viacerých vernostných kariet sa v objednávke nekumulujú, nie je možné ich kombinovať ani uplatniť na akciový a výpredajový tovar.

Odoslal/a som objednávku, ale neprišlo mi od vás žiadne potvrdenie. Evidujete moju objednávku?

Potvrdenie o prijatí objednávky zasielame obratom na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke, resp. vo vašom zákazníckom účte. Skontrolujte si, prosím, správnosť uloženej e-mailovej adresy. Ak je adresa správna a potvrdenie sa nenachádza vo vašom mailovom priečinku „Doručená pošta“, skontrolujte si, prosím, aj poštový priečinok „SPAM“. Pokiaľ potvrdzujúcu správu nenájdete ani tam, kontaktujte nás na eshop@sevt.sk.

Ako zistím, v akom stave je moja objednávka?

Stav svojej objednávky si môžete overiť vo svojom zákazníckom účte v časti Môj účet/Moje objednávky/Stav. Zároveň vám pri zmene stavu objednávky bude doručená e-mailová notifikácia.

Overenie stavu objednávky prostredníctvom zákazníckeho účtu je možné iba pre registrovaných užívateľov e-shopu, neregistrovaný nakupujúci túto možnosť nemá a musí počkať na e-mailové notifikácie o stave objednávky.

Kedy môžem očakávať doručenie tovaru?

Pokiaľ má produkt pri objednávaní uvedené dostupnosť na sklade, doručíme vám ho spravidla do 5-7 pracovných dní. V prípade iných dostupností je doba dodania tovaru len orientačná a tiež závisí od toho, aký spôsob doručenia ste si v objednávke zvolili (kuriér, pošta, osobný odber).

Môžem si tovar prevziať osobne?

Áno, stačí spraviť objednávku telefonicky, prostredníctvom internetu alebo e-mailom. Ako spôsob doručenia si zvolíte Osobný odbervyberiete si z našich predajní/výdajní miesto, ktoré vám najviac vyhovuje. Následne počkáte na informačný e-mail o pripravenom tovare na osobné vyzdvihnutie a po jeho obdržaní si môžete tovar prevziať (v lehote 14 dní). Pri tomto spôsobe objednania sa tovar vyskladňuje z centrálneho skladu a doručuje do vami zvolenej predajne.

Druhou možnosťou je objednať si tovar priamo z konkrétnej predajne/výdajne na www.sevt.online, čím sa skráti doba dodania, nakoľko tovar sa vyskladňuje priamo zo zásob danej predajne.

Mám vašu zákaznícku kartu. Môžem ju použiť aj na nákup cez e-shop?

Výhody našej zákazníckej karty pre súkromné osoby je momentálne možné využívať iba v našich kamenných predajniach. Na možnostiach uplatnenia 5 % zľavy pre držiteľov ŠEVT karty aj pre nákup v e-shope www.sevt.sk však pracujeme a veríme, že čoskoro aj to bude možné.  

Ako zistím, v ktorej predajni máte na sklade tovar, o ktorý mám záujem?

Pri každom tovare v e-shope nájdete tlačidlo s názvom Dostupnosť v predajniach. Stačí naň kliknúť a otvorí sa vám prehľad skladových zásob jednotlivých predajní.

Chcem zrušiť svoju objednávku. Ako mám postupovať?

Napíšte svoju požiadavku na eshop@sevt.sk. Nezabudnite uviesť vaše meno, číslo vašej objednávky a v prípade ak už bola uhradená, tak aj číslo účtu v tvare IBAN, na ktorý si prajete vrátiť platbu.

Nemôžem si vyzdvihnúť svoju objednávku v predajni vo vami uvedenej lehote. Čo mám robiť?

Kontaktujte danú predajňu/výdajňu mailom alebo telefonicky (kontakt i otváracie hodiny nájdete v notifikácii o doručení vašej objednávky a tiež tu: www.sevt.sk/predajne) a dohodnite sa na predĺžení lehoty vyzdvihnutia.

Aká je záruka na tovar predávaný vo vašom internetovom obchode?

Internetový obchod štandardne poskytuje na predávaný tovar záruku 2 roky. Pokiaľ výrobca vystavuje záručný list, všetky potrebné informácie týkajúce sa záruky konkrétneho produktu nájdete v ňom.

Chcem reklamovať/vrátiť tovar. Ako mám postupovať?

V prípade reklamácie sa, prosím, riaďte pokynmi uvedenými v našom Reklamačnom poriadku tu: https://www.sevt.sk/reklamacne-podmienky

 

Máte akékoľvek ďalšie otázky či požiadavky týkajúce e-shopu, nákupu či vybavenia vašej objednávky?

  • Kontaktujte nás cez live chat, ktorý je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Operátori sú online počas pracovných dní v čase 8:00 – 16:00 hod., v prípade ich nedostupnosti môžete zanechať správu a budete v najkratšom možnom čase spätne kontaktovaní.
  • Oslovte nás aj cez sociálne siete.
  • Ak ste nenašli odpoveď na vašu otázku jednou z vyššie spomínaných ciest, obráťte sa na našu infolinku 0850 11 11 84, resp. napíšte správu na info@sevt.sk, kde vám naši kolegovia ochotne pomôžu.